tisdag 8 maj 2012

Tiden springeer iväg!

Fy skäms på mig! Såg att jag skrev senaste inlägget i februari. Så går det när man har roligt, eller hur var det!? Det var ett tag när det inte hände så otroligt mycket på bygget, så det är väl en av orsakerna till att jag inte hunnit. Sambon hade för mycket att göra på snickeri och själv är jag ju upptagen med våran lille gulleplutt. Det var då vi konstaterade att vi, för allas bästa, måste ta in lite hjälp. Tack och lov hittade vi Simppes måleri i grann byn som hade sin med arbetare permitterad, vilket betydde att de kom veckan efter vi ringde. Visst har man tur ibland! Nu har de snart grundmålat nedre våningen. Ser så otroligt annorlunda ut när man får lite färg på väggarna! Snart lovar jag lägga upp lite bilder på tapeter vi valt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar