måndag 16 januari 2012

Icke picke pö!

OJ NEJ! Nu har Annika fått en otrolig beslutsångest! Det är klinkers i hjälpköket/hallen som spökar. Vi har beslutat oss för att ta ett riktigt mörkgrått klinkers som kanske är lite billigare än medelpris (finns i butiken så det behöver inte beställas) men det som jag ännu så otroligt mycket skulle vilja ha är naturligtvis detta: 


Det positiva är att det inte är det dyraste alternativet som jag hade hem, men det finns naturligtvis en negativ sida också. Det är dyrare än vad vi budgeterat för klinkers. Oj nej, hjälp säger jag bara! Jag hade glömt bort hur fint jag tycker denna kombination skulle vara ända tills jag igår såg denna bild igen i min telefon. Nu kan jag inte få den ur huvudet. En miljons frågan lyder - Hur i all världen skall jag kunna övertala min kära sambo att det är detta klinkers vi vill ha!? Han tycker också om det, så det är inte det. Det jag borde hitta är något annat hål där vi istället kan spara in lite, men var?

2 kommentarer:

  1. Smart du e Erica :). Synd bara tå vi faktiskt ha rita he redan som vi båda vill ha e. Han har sitt höga till tak, så billyften ryms å jag (vi) har mitt gym =D. Men vet du vad!? BÄST av allt, ja hadd sitt fel på prise så he e int na riktigt dyrt heller! Vilket betyder att vi kommer att lägg dä här ändå, jippii =)

    SvaraRadera