måndag 16 januari 2012

Folk ändras!

Från första början var allt inriktat på en lantlig stil. Det var det jag skulle ha blandat med lite moderna intryck, ingen tvekan om det! Allt efter tiden har gått har det dock ändrats. Nu skall det inte vara det längre utan det skall vara modernt. Det har jag hållit fast vid ett bra tag och det är nog så det blir i slutändan också. En annan stil som jag håller på och falla för är den industriella stilen. Jag är nog rätt säker på att det i vårt hem hittas en hel del detaljer i plåt och metall också. Det gäller bara att övertala min bättre hälft.

Bild: Vasabladets bolgg.

Bild: gotlandsliv.blogspot.com

Bild: gotlandsliv.blogspot.com
 Skulle något komma över ett par skåp liknande dessa, hör av er! Vill ha!

Bild: gotlandsliv.blogspot.com

1 kommentar:

  1. Ja visst är det skönt att man får ändra sig! Trenden håller nog starkt på att svänga från det vita lantliga till en mera ruffig stil där materialet skall framträda. Trä, läder, metall och skinn tror jag att vi kommer att se mycket mera av framöver. Säde på Brändö har haft liknande metallskåp i butiken. Du kan säkert höra efter med dem om du är intresserad av att köpa ett.

    SvaraRadera